Smart Banking

vaše financie vždy poruke

Novinky v aplikácii:

  • Nový dizajn aplikácie.

  • Rýchlejšie prihlásenie a zadávanie platieb.

  • QR platby a Face ID.

  • Prehľad o príjmoch a výdavkoch v jednoduchých grafoch.

Viac informácií

Skontrolujte si svoju verziu mobilnej aplikácie

Kladieme dôraz na bezpečnosť, a preto sme prestali podporovať fungovanie niektorých starších verzií aplikácie Smart Banking. Aby ste mohli svoje mobilné bankovníctvo využívať aj naďalej, skontrolujte si, prosíme, akú verziu aplikácie používate a prípadne ju čo najskôr aktualizujte. Ak tak neučiníte, môže sa stať, že sa do Smart Bankingu nebudete môcť prihlásiť.

 

Ako zistíte, akú verziu aplikácie používate?

  1. V aplikácii Smart Banking otvorte „Nastavenia“ a v dolnej časti obrazovky uvidíte verziu aplikácie, ktorú máte nainštalovanú (napr. VERZIA APLIKÁCIE: 5.25.11).
  2. Ak máte telefón s operačným systémom iOS, číslo Vašej verzie by malo byť 5.19.79 alebo vyššie. Pre Android je to číslo 4.20.64.0 alebo vyššie.

V prípade, ak používate aplikáciu Smart Banking s nižšou verziou, aktualizujte si ju, prosíme, v AppStore alebo Google Play.

 

Čo robiť v prípade, ak sa Vám aktualizácia aplikácie nepodarí? 

Niektoré staršie verzie operačných systémov už neumožňujú inštaláciu nových verzií aplikácie. Najnovšia verzia aplikácie Smart Banking vyžaduje operačný systém 14.3 a vyšší pre iOS, pre Android 5.0 a vyšší.

  1. Skontrolujte v nastaveni svojho telefónu verziu operačného systému, ktorú máte nainštalovanú.
  2. Ak máte staršiu verziu operačného systému, najskôr si aktualizujte operačný systém telefónu a až potom aplikáciu Smart Banking.

Ak Váš telefón neumožňuje inštaláciu najnovšej verzie operačného systému, odporúčame výmenu telefónu za novší.

Aby ste sa nemuseli o aktualizáciu aplikácie v budúcnosti starať, odporúčame nastaviť jej automatickú aktualizáciu.


Smart Banking

Vďaka novej aplikácii Smart Banking, ktorá bude súčasne vaším finančným poradcom, budete mať dokonalý prehľad o svojich príjmoch a výdavkoch v prehľadných grafoch. 

 

 

Platby snadno a rychle

Plaťte pohodlne

Smart Banking využíva možnosti vášho inteligentného telefónu naplno. Platby do 200 EUR  podpíšete jednoducho odtlačkom prsta alebo prostredníctvom Face ID. Platiť môžete jednoduchým naskenovaním QR kódu, čiarového kódu alebo poukážky.

Naprostá kontrola

Majte všetko pod kontrolou

V aplikácii nájdete prehľad všetkých svojich účtov, platobných kariet aj transakčnú históriu. Vďaka oznámeniam o transakciách budete mať vždy prehľad o tom, čo sa na vašom účte práve deje.  

Kontakty a pobočky

Nájdite si nás kdekoľvek

Vo svojej mobilnej aplikácii rýchlo nájdete nielen všetky dôležité kontakty, ale aj najbližší bankomat alebo pobočku UniCredit Bank.

Bezpečnost

Buďte bez obáv

Všetky vaše prihlásenia a podpisy platieb v aplikácii Smart Banking sú chránené prostredníctvom PIN kódu, odtlačku prsta alebo technológiou Face ID.

 


 

Stiahnite si inteligentnú mobilnú aplikáciu ešte dnes.

 


 

 

 qrkod  qrkod  

Sprievodca aplikáciou Smart Banking

Naskenujte QR kód alebo si aplikáciu stiahnite priamo z Google Play/App Store.

Pri prvej aktivácii účtu v App Store je potrebné zadať údaje o vašej platobnej karte. Nemusíte sa obávať, za našu aplikáciu nič neplatíte. Je úplne zadarmo!

 

AKO AKTIVOVAŤ SMART BANKING?

Aplikáciu si jednoducho aktivujete pomocou Užívateľského mena a PIN kódu. Užívateľské meno pre aktiváciu Smart Bankingu a Smart kľúča je rovnaké ako to, ktoré používate pre Online Banking. Užívateľské meno a PIN kód ste si nastavili pri založení účtu, či už v pobočke, alebo online. Vami zvolený číselný PIN kód slúži ako hlavný bezpečnostný prvok na prihlásenie sa do aplikácie a tiež na autorizáciu/podpísanie príkazov. Ak si prihlasovacie údaje nepamätáte, je možné ich znovu nastaviť pomocou voľby „Zabudli ste PIN kód?“. 

 

 

Aktivace Smart Banking

Jednoduchší, rýchlejší a bezpečnejší spôsob prihlasovania sa do Online Bankingu a potvrdzovanie platieb vďaka novému Smart kľúču.

Namiesto generovania jednorazového kódu v mobilnej aplikácii Smart kľúč budete po novom prihlásenie potvrdzovať jednoducho vďaka oznámeniu, tzv. „push notifikácii“, vo svojom telefóne. Po kliknutí na tlačidlo prihlásiť sa v Online Bankingu dostanete do svojho telefónu oznámenie, v ktorom potom prihlásenie sa ľahko potvrdíte svojím biometrickým údajom (napr. odtlačkom prsta) alebo PIN kódom.

 

Aktivace Smart Banking

Aktivace Smart Banking

ÚČTY

ÚČTY

V priebehu pár sekúnd ste v obraze, koľko peňazí máte k dispozícii alebo koľko, naopak, musíte splatiť.

V sekcii Účty môžete jednoducho listovať medzi svojimi produktmi. Stačí sa posúvať na obrazovke vpravo. Celkový zostatok na svojich účtoch zistíte v hornej časti obrazovky.

Potrebujete rýchlo odoslať platbu? Môžete využiť rýchly odkaz, ktorý sa nachádza hneď pod grafom stavu financií.

KARTY

KARTY

Na každej debetnej karte vidíte svoj disponibilný zostatok. Môžete si zobraziť prehľad platieb uskutočnených príslušnou kartou, v ktorom je možné ľubovoľne filtrovať.

Zabudli ste svoj PIN kód k debetnej platobnej karte? Už nemusíte žiadať o vygenerovanie nového. V aplikácii si ho môžete kedykoľvek jednoducho zobraziť.

PLATBY

PLATBY

V sekcii Platby uskutočníte tuzemskú platbu alebo prevod medzi vlastnými účtami v rôznych menách jednoducho a pohodlne.

Môžete si uložiť šablóny opakujúcich sa platieb a uľahčiť si tak ich ďalšie zadávanie. Alebo môžete zopakovať uskutočnenú platbu z transakčnej histórie na účte. Aplikácia vám tiež umožňuje kompletnú správu vašich trvalých príkazov – vytvorte, upravte, prípadne vymažte trvalý príkaz s okamžitou platnosťou.

Dlhuje vám kamarát za večeru? V Smart Bankingu vygenerujete QR kód s údajmi potrebnými na platbu a pošlete mu ho napr. cez SMS alebo What’s App. 

Detailné informácie, ako v aplikácii zaplatiť rôznymi spôsobmi, nájdete v Sprievodcovi aplikáciou v záložke Ako pracovať s aplikáciou. Ako pracovať s aplikáciou.

PREHĽADY

PREHĽADY

S prehľadom transakcií bude správa vašich financií ešte jednoduchšia. V dolnom menu v sekcii „Prehľady“ si môžete zobraziť prehľad svojich príjmov a výdajov.

Budete tak mať neustály prehľad o vývoji svojich financií a môžete si tak naplánovať a sledovať splnenie svojho rozpočtu. 

Vďaka prehľadu financií môžete zistiť, za čo všetko utrácate. Keď vám zaradenie do niektorej kategórie nevyhovuje, môžete to ľahko zmeniť a preradiť príjem alebo výdavok do inej kategórie.

QR PLATBA

QR PLATBA

Platbu môžete uskutočniť aj naskenovaním QR kódu. Stačí v sekcii „Účty“ kliknúť na ikonu s označením „QR platba“.

Pod možnosťou „QR platba“ sa skrýva skenovanie QR kódu. Aplikácia vám otvorí fotoaparát na skenovanie. Po naskenovaní kódu je automaticky vyplnený formulár na platbu a vám už stačí len údaje skontrolovať a platbu potvrdiť. QR kód môžete tiež vybrať z fotogalérie telefónu.

VYTVORENIE QR KÓDU

Dlhuje vám kamarát za večeru? Pošlite mu QR kód s údajmi o svojom účte a dlžnej sume.

V dolnom menu kliknite na sekciu „Platby“, potom na „Vyžiadať platbu“. Zadajte dlžnú sumu a prípadne aj ďalšie detaily (variabilný/konštantný/špecifický symbol) a potvrďte tlačidlom „Vytvoriť“. Okamžite sa vám zobrazí vygenerovaný QR kód.

Nakonec kliknite na tlačídloo „Zdieľať“ a vyberte, či chcete kód poslať kamarátovi cez SMS, What's App, Messenger alebo e-mail.

NOVÁ PLATBA

NOVÁ PLATBA

Na zadanie platby kliknite na ikonu „Nová platba” alebo prejdite v dolnom menu do sekcie „Platby“, kde si môžete zvoliť, či chcete uskutočniť domácu platbu, prevod medzi svojimi účtami a pod. Potom si už len vyberiete účet, z ktorého chcete platbu odoslať. Vyplňte povinné údaje a kliknite na tlačidlo „Pokračovať“. Na ďalšej obrazovke si skontrolujte zadané údaje a potvrďte platbu PIN kódom alebo odtlačkom prsta, resp. Face ID (pri platbách do 200 EUR).

Po novom je vhodné zadať sumu aj s centovou položkou. Pri celej sume teda dve nuly na konci napr. 10,00 €.

Idete na dovolenku a nemáte dostatok financí? Preveďte si peniaze zo svojho sporiaceho účtu. V sekcii „Platby” zvoľte „Prevod mezi svojimi účtami”. V hornej časti vyberte ako odosielateľa svoj eurový účet, ako príjemcu napríklad svoj dolárový účet. Potom už len vyplňte sumu, skontrolujte údaje a dokončite prevod zadaním PIN kódu alebo odtlačku prsta, resp. Face ID.

Pre opakujúce sa platby si môžete jednoducho vytvoriť šablónu. Po zadaní platby, na obrazovke KONTROLA ÚDAJOV (tesne pred potvrdením zadávanej platby), zaškrtnite možnosť „Uložiť ako šablónu“, pomenujte ju a uložte. Nabudúce sa vám už bude platba posielať jednoduchšie.

Ďalej môžete zopakovať akúkoľvek uskutočnenú platbu z histórie transakcií na účte. V sekcii „Účty“ sa dostanete do histórie platieb. Tu už len stačí kliknutím vybrať konkrétnu platbu a kliknúť na ikonu „Zopakovať platbu“.

Radi by sme vás informovali, že v Smart Bankingu/Business Smart Bankingu si po novom pred konverziou meny môžete zobraziť odhad ekvivalentu sumy v cudzej mene a predpokladané poplatky súvisiace s platbou.

Tieto informácie sa zobrazujú len pri nových platbách a v čase zúčtovania sa môžu meniť. Preto pri už zúčtovaných transakciách tieto informácie v prehľade transakcií nenájdete.

SPRÁVA TRVALÝCH PRÍKAZOV

SPRÁVA TRVALÝCH PRÍKAZOV

Na zobrazenie trvalých príkazov kliknite v dolnom menu na „Platby“. V časti „Ďalšie služby“ potom kliknite na ikonu „Trvalé príkazy“. Kliknutím na konkrétny trvalý príkaz zobrazíte jeho detail, ktorý si môžete upraviť.

Založiť nový trvalý príkaz môžete cez tlačidlo „Založiť nový trvalý príkaz“. Potom už len stačí vyplniť potrebné údaje a príkaz uložiť.

Trvalý príkaz je možné v aplikáci upraviť aj vymazať– stačí na konkrétnom príkaze potiahnuť doľava a objavia sa možnosti „editovať“ a „vymazať“. Všetky úpravy uskutočnené v Smart Bankingu sa okamžite prepíšu do Online Bankingu.

HISTÓRIA TRANSAKCNIÍ

HISTÓRIA TRANSAKCIÍ

História transakcií je zobrazená v sekcii „Účty“. Stačí sa po obrazovke posunúť nižšie. Keď potrebujete filtrovať jednotlivé transakcie, vyberte ikonu filtra, ktorú nájdete vpravo v poli „Vyhľadať“.

Presuniete sa na obrazovku s filtrami, kde si môžete vybrať z prednastavených období týždeň/mesiac/3 mesiace, môžete vyhľadávať podľa konkrétneho dátumu, sumy alebo napr. čísla účtu. Ďalej môžete filtrovať podľa jednotlivých kategórií, napr. podľa príjmu.

Detaily platby je možné zobraziť kliknutím na riadok s príslušnou platbou. Môžete tu zmeniť aj kategóriu platby. V grafoch tiež vidíte prehľad platieb z danej kategórie za aktuálne kalendárne obdobie.

NASTAVENIE NOTIFIKÁCIÍ

NASTAVENIE NOTIFIKÁCIÍ

Chcete si nechať zasielať upozornenia o transakciách na svojom účte? Vďaka tzv. push notifikáciám sa vám upozornenie zobrazí na displeji telefónu. Stačí zvoliť sekciu VIAC (Nastavenie  => Oznámenie). Tu si môžete vybrať, či chcete prijímať všetky oznámenia alebo len oznámenia o transakciách.

INFORMÁCIE O ZOSTATKU VO WIDGETE

S funkciou Widget máte možnosť si zobraziť zostatok na svojich účtoch aj bez prihlásenia sa do aplikácie (Viac => Nastavenie => Widget). V nastavení si môžete zvoliť až 3 účty, ktoré chcete zobrazovať. Widget si potom môžete pridať v telefóne na plochu.

Ako získate novú aplikáciu Smart klúč?

Ak máte vo svojom mobilnom telefóne nastavenú automatickú aktualizáciu aplikácií, potom sa nemusíte o nič starať, aplikácia sa Vám počas marca aktualizuje sama. V opačnom prípade si aplikáciu Smart Banking v mobile aktualizujte, hneď ako ju budete mať k dispozícii v Apple Store alebo Google Play. Tiež Vás budeme informovať, hneď ako budeme mať istotu, že aktualizácia je pre Vás pripravená.

Neprišlo mi oznámenia (push notifikácia)?

Aby ste mohli používať oznámenia, tzv. Push notifikácie, pre prihlasovanie sa a potvrdzovanie platieb, je nutné, aby ste mali telefón pripojený k internetu a povolená oznámenia ako v aplikácii Smart Banking/Smart kľúč, tak aj vo svojom mobilnom telefóne. V prípade, že internetové pripojenie nemáte, môžete využiť alternatívnu možnosť prihlásenia sa pomocou QR kódu (offline).

Kde nájdem SMART KĽÚČ?

Smart Kľúč nájdete na úvodnej prihlasovacej obrazovke nad tlačidlom „PRIHLÁSIŤ“.

Už využívam internetové bankovníctvo Online Banking od UniCredit Bank. Môžem obe služby využívať súčasne?

Áno, navyše v Smart Bankingu môžete využívať na opakované platby šablóny uložené v Online Bankingu a naopak. Smart Banking tak rozširuje vaše možnosti rýchlo a pohodlne ovládať svoje účty naozaj vždy a všade.

Mám viac účtov, môžem ich ovládať prostredníctvom jednej aplikácie?

Áno, Smart Banking ponúka prehľad o všetkých vašich účtoch vrátane úverových účtov a termínovaných vkladov.

Môžem službu využívať v zahraničí? Nie je to drahé?

Áno, Smart Banking máte k dispozícii aj v zahraničí, kde má váš mobilný telefón pripojenie na internet a dátový roaming. Na výhodné pripojenie je možné využiť tiež bezplatné verejné wi-fi zóny, ktoré v súčasnosti nájdete vo všetkých veľkých mestách sveta alebo letiskách, železničných staniciach a pod. Ušetríte tak za poplatky u svojho operátora.

Čo sa stane, keď budem Smart Banking využívať a potom si kúpim nový telefón? Budem môcť vo využívaní služby pokračovať?

Keď budete opäť využívať prístroj s možnosťou prístupu na internet, aplikáciu vám doň bezplatne aktivujeme – stačí zavolať na Infolinku UniCredit Bank +421 2 6920 2090 alebo požiadať o aktiváciu v Online Bankingu.

Môžete si tiež aplikáciu aktivovať sami pomocou hesla na komunikáciu s bankou. 

Čo mám robiť, keď si zmením mobilné telefónne číslo?

Smart Banking je nezávislý od mobilného operátora, a preto vám bude fungovať aj s novým telefónnym číslom (novou SIM kartou). Odporúčame však o tejto zmene informovať banku pre prípad budúcej aktualizácie aplikácie, ktorá sa robí formou SMS zaslanej na mobilné číslo uvedené pri prvotnej aktivácii.

Je využívanie Smart Bankingu bezpečné?

Áno, Smart Banking využíva najmodernejší spôsob zabezpečenia v podobe vstavaného bezpečnostného kľúča (tokenu). Ten v každom časovom okamihu generuje jedinečný časovo obmedzený bezpečnostný kód, ktorý chráni prihlásenie do aplikácie aj odosielanie transakcií do banky.

Čo sa stane, keď mi niekto ukradne mobil alebo ho stratím?

V tejto nepríjemnej situácii sú vaše dáta aj financie v bezpečí – vďaka bezpečnostnému kľúču (tokenu) vstavanému priamo v aplikácii nemá bez vášho PIN kódu k vašim financiám a účtu nikto cudzí prístup. Aplikáciu je možné následne bezplatne aktivovať aj do vášho nového prístroja. Bezpečnosť je vždy plne zaručená.

Čo sa stane, keď zabudnem vypnúť Smart Banking?

Z bezpečnostných dôvodov sa aplikácia sama po 3 minútach automaticky vypne.

Zabudol som PIN kód alebo mám nový mobilný telefón, ako si mám Smart Banking znovu aktivovať?

Najjednoduchšie bude Smart Banking aktivovať pomocou hesla na komunikáciu s bankou. Po otvorení Smart Bankingu kliknite na tlačidlo Aktivovať a vyberte si možnosť „Aktivovať pomocou hesla“. Na ďalšej obrazovke vyplňte Užívateľské číslo a heslo na komunikáciu s bankou. Ďalej vyplňte štyri číslice svojho telefónneho čísla. V poslednom kroku si zvoľte nový PIN kód na prihlásenie a podpis platieb.

S aktiváciou Smart Bankingu vám radi pomôžeme na Infolinke +421 2 6920 2090 alebo v niektorej z našich pobočiek.

Ako aktivovať aplikáciu Smart Banking a Smart kľúč

Ako zaplatiť prevodom v aplikácii Smart Banking

Ako nastaviť oznámenie pre platby kartou na internete v aplikácii Smart Banking

Ako zaplatiť pomocou QR kódu v aplikácii Smart Banking

 

Myslíme nielen na vaše pohodlie, ale aj na bezpečnosť

     

  • Zjednodušili sme aktivačný proces pre Smart Banking.
  • Prihlásenie a podpis platieb v Smart Bankingu je chránený prostredníctvom PIN kódu, odtlačku prsta alebo Face ID.
  • Aplikácia je prepojená priamo s vaším mobilným telefónom, pričom sa neukladajú žiadne citlivé informácie.
  • Maximálna suma, ktorú môžete poslať cez mobilné bankovníctvo, je 3 300 EUR.
  • Aplikácia sa sama odhlási po 3 minútach vašej nečinnosti.

 

Čo vás najviac zaujíma

     

Užitočné dokumenty
Podporované mobilné telefóny
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo