Účty a balíky

Diskrétnosť

Základným pilierom budovania partnerstva medzi vami a vašim privátnym bankárom je diskrétnosť. So všetkými informáciami o vás a vašom majetku pracujú výlučne pracovníci Privátneho bankovníctva. Diskrétne bežné účty sú pri tom samozrejmosťou.

Privátne účty

Pre klientov privátneho bankovníctva UniCredit Bank je k dispozícií unikátny balík služieb, ktorý obsahuje úplne všetko, čo môže privátny klient od banky očakávať.
 
Absolútna diskrétnosť je na prvom mieste a okrem štandardných služieb bez poplatku, môžete získať aj exkluzívnu platobnú kartu.
Využívané služby vám uľahčia prácu a komunikáciu s bankou a vy sa môžete naplno venovať svojím obľúbeným aktivitám.
 
Váš privátny bankár sa postará o všetko ostatné.

Právnicke osoby

Naše služby sú Vám k dispozícii aj v prípade, že sa venujete podnikateľskej činnosti. Pre tento prípad si môžete u nás otvoriť diskrétny bežný účet. Aj pri využívaní tohto účtu je Vám k dispozícii široká paleta služieb a starostlivosť privátneho bankára.

Concierge

Služba UniCredit Concierge je súčasťou Vášho privátneho konta Infinite a je pridanou hodnotou služieb.

Môžete ju využívať na linke +421 2 4363 9610, a to každý deň od pondelka do nedele od 8.00 do 20.00 hod. vrátane sviatkov. Mimo tohto času bude vaša požiadavka prijatá na rovnakej linke v anglickom jazyku.

  • ŠETRÍ ČAS - prenechajte hľadanie, vyberanie, rezervovanie, potvrdzovanie, telefonovanie, vymýšľanie, zariaďovanie aleb porovnávanie ponúk na nás a venujte sa zábavnejším činnostiam,
  • JE PRISPÔSOBIVÁ - vždy sa prispôsobí nielen vašim špecifickým záujmom a potrebám ale taktiež potrebám vašej rodiny, priateľov či obchodných partnerov,
  • JE NEZÁVISLÁ - všetky odporúčania sa opierajú o dlhoročné skúsenosti a znalosti a nie sú motivované žiadnym finančným prospechom. Na rozdiel od externých agentúr neponúka riešenie požiadavky podľa toho, kde získa províziu alebo kde má dopredu dohodnutú kapacitu. Cieľom je výhradne vaša maximálna spokojnosť.
  • JE DÔVERNÁ - nepredáva žiadne informácie získané v komunikácii s vami tretím stranám, s výnimkou údajov nutných pri komunikácii s dodávateľmi pri uskutočňovaní rezervácií a platieb,
  • JE KREATÍVNA - snaží sa uspokojiť priania klienta za pomoci všetkých dostupných prostriedkov a je schopná vyhľadávať a vytvárať nové nevšedné riešenia.

 

Príklady splnených požiadaviek klientov TU.

Exkluzívne cestovné poistenie s jedinečnými benefitmi ku kartám


Čo získate s cestovným poistením ku kartám Visa Infinite a Visa Platinum od UniCredit Bank?

  • Exkluzívne cestovné poistenie s neobmedzeným limitom liečebných výdavkov
  • Všetky výhody platia nielen pre vás, ale aj vašu rodinu
  • Ochrana pri stovke športov vrátane golfu, jachtingu, potápania a vodného lyžovania

 

S cestovným poistením ku karte, ktorá je súčasťou balíka služieb PB konto, môžete cestovať a športovať naplno. Ponúkame Vám komplexnú ochranu pri všetkom, čo radi robíte vo voľnom čase.

Športové aktivity, akými sú jachting, potápanie s prístrojom alebo rafting, u nás nájdete medzi bežnými športmi a môžete si ich tak užívať bez obmedzenia a príplatkov. Sme tu pre Vás kedykoľvek a kamkoľvek cestujete.

Dragon Pass

je prvým digitálnym poskytovateľom, ktorý ponúka cestovateľom prístup do vyše 1 100 VIP letiskových salónikov po celom svete. 

 

Čo získate:

  • Veľký počet zazmluvnených letiskových salónikov.
  • Jednoduchý prístup k vstupom bez nutnosti používať kartu.
  • Nad rámec vstupov máte možnosť dopriať si aj VIP doplnkové služby – spa na letiskách, zľavy v letiskových reštauráciách, objednávku limuzíny, službu Meet&Greet a ďalšie.
Jednoduchá aktivácia členstva v mobile

Ako nastaviť aplikáciu Dragon Pass

Stiahnite si aplikáciu Airport Companion Europe 

       

 

 

Po stiahnutí aplikáciu otvorte a postupujte podľa týchto pokynov:

  • Kliknite na registráciu/prihlásenie (Sign up/Log in).

  • Nasleduje otázka, či už máte zaregistrované členstvo (Do you have an existing membership?).

  • Kliknite na „Nie, chcem založiť členstvo“ (No, I want to set up a membership).

  • Kliknite na možnosť aktivovať členskú kartu (Sign up with Visa Card).

  • Zadajte údaje zo svojej karty a potvrďte (Submit).

  • Zadajte svoju e-mailovú adresu.

  • Uveďte ďalšie podrobnosti (meno, vek, bydlisko atď).

  • Overovací kód na aktiváciu vlastného účtu vám bude zaslaný e-mailom.

  • Nastavte heslo.

  • Užite si dostupné vstupy do salónikov! (Môžete si ich prehliadnuť v sekcii Profil kliknutím na Moja karta, zobrazia sa v pravom dolnom rohu členskej karty).

 

Návšteva salónika:

  • V ľavej dolnej časti aplikácie kliknite na ikonu domčeka. Vyhľadajte letisko, na ktoré sa chystáte, aby ste sa uistili, že má salónik.
  • Pre výber salónika zvoľte „Lounges“.
  • Vyberte salónik, ktorý chcete navštíviť.
  • Stlačte „Member Access“.
  • Zobrazí sa virtuálna členská karta a QR kód, ktorý vám umožní vstúpiť do salónika.

 

Viac informácií nájdete na https://en.dragonpass.com.cn/ alebo na Infolinke UniCredit Bank +421 2 6920 2090, prípadne na linke Dragon Pass +44 161 9298 844, alebo +86 (20) 3231 1919 (komunikácia len v angličtine).

Často kladené otázky

Čo je aplikácia Airport Companion Europe Dragon Pass?

Aplikácia Airport Companion Europe je prvým digitálnym riešením svojho druhu, ktoré držiteľom kariet Visa umožňuje vstup do letiskových salónikov. Poskytovateľom je nadnárodná spoločnosť Dragon Pass.

Program umožňuje prístup do vybraných letiskových salónikov a maloobchodné zľavy u obchodníkov na kľúčových letiskách. Podrobnejšie informácie o svojom programe a podmienkach získate v UniCredit Bank.

 

Kto sa môže do programu zapojiť?

DO programu sa môže pripojiť ktokoľvek s kartami Visa Infinte a Platinum vydanými UniCredit Bank v Česku alebo na Slovensku. Ak by ste chceli získať viac informácií o požiadavkách na zapojenie sa do programu, kontaktujte svojho privátneho bankára.

 

Ako sa dostanem na letisku do salónika?

Predložte svoju digitálnu členskú kartu na recepcii salónika na jednoduché overenie. Po úspešnom overení si môžete začať užívať ponuku salónika. V okamihu vstupu vám návštevu salónika odpočítajú z počtu dostupných návštev, ktoré máte zaplatené. Držiteľ karty s neobmedzeným členstvom je oprávnený navštíviť salóniky bez obmedzenia.

Musím si návštevu rezervovať?

Nie, netreba. Jednoducho po príchode zobrazte svoju aplikáciu Dragon Pass na recepcii letiskového salónika. Prosíme, vezmite na vedomie, že na prístup do salónika budete možno potrebovať ďalšiu formu identifikácie, napríklad cestovný pas, vodičský preukaz alebo palubnú vstupenku.


Koľko stojí členstvo Dragon Pass?

Cena závisí od typu produktu, pre konktrétne informácie kontaktujte svojho privátneho bankára.

 

Koľko stojí vstup do salónika?

Jedna návšteva stojí 26 EUR pre majiteľa Visa karty. Vstup si kúpite prostredníctvom aplikácie Airport Companion Europe cez výber možnosti Moja karta a potom kliknutím na možnosť Pridať návštevy. Jedna návšteva platí pre jednu osobu na vstup do salónika. Aby ste mohli nakupovať, musíte byť prihlásení a mať na svojej karte dostatok financií.

 

Ako dlho platí kúpený vstup do salónika?

Váš jednodenný vstup do salóna je platný 90 dní od dátumu nákupu.

 

Koľko hostí si môžem vziať so sebou do salónika?

Neexistuje žiadny maximálny limit, musíte sa však ubezpečiť, že máte kúpenú jednu návštevu pre seba a jednu pre svojho hosťa. Jedna návšteva platí pre jednu osobu. Neobmedzené členstvo platí iba pre držiteľa karty Visa Infinite UniCredit Bank, pre hostí si musíte kúpiť vstup.


Ktoré salóniky môžem navštíviť?

Všetky zúčastnené salóniky nájdete priamo v aplikácii Airport Companion Europe alebo na webových stránkách www.dragonpass.com/airports.

 

Koho môžem v prípade potreby kontaktovať?

V prípade akýchkoľvek problémov kontaktujte Infolinku UniCredit Bank +421 2 6920 2090.

Prípadne link podpory Dragon Pass +44 (0) 161 929 8844 od pondelka do štvrtka (08.45 – 17.15) a v piatok (08.45 – 16.30). Môžete nás kontaktovať aj e-mailom na adrese support@dragonpassuk.com.

Všetka komunikácia tímu zákazníckych služieb Dragon Pass prebieha v angličtine.

 

Aký mám program?

UniCredit Bank ponúka v spolupráci s Dragon Pass rôzne programy k platobným kartám Visa v závislosti od typu karty. V niektorých prípadoch ide o voliteľnú službu. Ak sa chcete dozvedieť viac o programoch a podmienkach, kontaktujte svojho privátneho bankára.

 

Dostanem fyzickú kartu?

Nie, fyzickú kartu nedostanete. Salóniky prijímajú vašu digitálnu kartu v aplikácii. Je to jednoduché, moderné, rýchle a bezpečné riešenie. Nemusíte čakať na zaslanie karty, riešiť vydanie v prípade straty, po skončení platnosti a podobne.

 

Môžem využiť salónik ihneď po zaplatení vstupu?

Prístup do letiskového salónika pomocou digitálnej členskej karty máte okamžite po zaplatení vstupu, len čo dostanete potvrdenie o platbe za členstvo.

Ak sa chcete vyhnúť sklamaniu, odporúčame vám v dostatočnom predstihu overiť si svoje členstvo u vydavateľa karty – UniCredit Bank.

 

Môžem mať prístup do salónika bez členstva?

Nie. Pri vstupe do salónika je potrebné predložiť svoje digitálne členstvo.

 

Nemám telefón so systémom iOS alebo Android, môžem si aplikáciu stiahnuť?

V súčasnosti je aplikácia Dragon Pass k dispozícii len na zariadeniach Android a iOS.

 

 


Viac informácií nájdete na https://en.dragonpass.com.cn/ alebo na Infolinke UniCredit Bank +421 2 6920 2090, prípadne na linke Dragon Pass +44 161 9298 844, alebo +86 (20) 3231 1919 (komunikácia len v angličtine).

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo