Vaša nová

Visa karta

Viac informácií

Ako si kartu aktivujete?

Máte na výber z troch nasledujúcich spôsobov.

V našom bankomate

Vyberiete si v bankomate akúkoľvek transakciu, napríklad výber hotovosti alebo zmena PIN kódu.

Infolinka

Volajte +421 2 6920 2090 alebo nám zanechajte svoj kontakt.

Požiadavka cez Online Banking

Vo vašom Online Bankingu v sekcii  SLUŽBY KU KARTE, kliknutím na tlačítko AKTIVOVAŤ.

Bezpečná a moderná

NOVÁ VISA KARTA IHNEĎ PRINÁŠA NIEKOĽKO MODERNÝCH ZLEPŠENÍ

  1. Nová karta má dizajn na výšku, vďaka čomu nielen výborne vyzerá, ale je aj prehľadnejšia.
  2. Predná strana novej karty je anonymná, a teda oveľa bezpečnejšia ako doteraz.
  3. Číslo karty, svoje meno alebo dátum platnosti nájdete po novom na zadnej strane.
  4. Číslo karty sme rozdelili pod seba, aby sa vám lepšie zapisovalo pri online nákupoch.
  5. Naopak, zmizol už nevyužívaný podpisový prúžok.

 

Visa karta | UniCredit Bank - přední strana
 
 
Visa karta | UniCredit Bank - zadní strana

 


Čo sa nemení?

VECI, KTORÉ MÁTE RADI A STE NA NE ZVYKNUTÍ

 

Bezkontaktné platby

Bezkontaktné platby

S novou kartou môžete platiť bezkontaktne.

Internetové platby

Internetové platby

S novou kartou môžete platiť na internete.

Limity

Limity

Limity, ktoré máte na svojej terajšej platobnej karte, zostávajú nezmenené.

U-šetrite

U-šetrite

Vašu novú kartu do programu U-šetrite nahráme automaticky. 

 


Čo sa mení?

VECI, KTORÉ BUDE POTREBNÉ ZNOVA NASTAVIŤ

 

PIN

PIN

Dostanete síce nový PIN kód, môžete si však zadarmo nastaviť ten, na aký ste boli zvyknutí.

Apple Pay a Google Pay

Apple Pay a Google Pay

S novou kartou môžete platiť aj naďalej, treba ju však opäť zaregistrovať.


 

Súťažte o poukážky v hodnote 40 EUR do Mall.sk 

Začať platiť novou Visa kartou čo najskôr sa oplatí.

 

  • plaťte novou debetnou kartou Visa
  • nemusíte robiť nič navyše, každá vaša platba vás automaticky zaradí do každodenného žrebovania
  • Vyhrajte každý deň poukážku v hodnote 40 EUR do internetového obchodu MALL.SK
  • Súťažiť môžete od okamihu, keď si kartu aktivujete a prvýkrát ňou zaplatíte, až do 28. 2. 2021

 

Za každú aktivovanú novú platobnú kartu naších klientov zároveň pošleme príspevok neziskovým organizáciám, ktoré pomáhajú tým, ktorí to potrebujú najviac.

 

Podmienky marketingovej kampane

Výhercovia

 

Viac o podpore neziskových organizácií za aktivácie nových platobných kariet nájdete na www.zelezinamnatom.sk

srdce

 

Časté otázky

Väčšinu otázok, ktoré by ste v súvislosti s výmenou svojej karty za novú Visa kartu mohli mať, sme sa usilovali zodpovedať. Ak náhodou nie, pokojne zavolajte na našu Infolinku +421 2 6920 2090 alebo sa obráťte na svojho osobného bankára. Radi vám pomôžeme.

Ako mám postupovať, keď budem potrebovať skoršiu výmenu karty?
Dokedy platí moja pôvodná karta?
Kedy a ako mi vymeníte platobnú kartu za novú Visa kartu?
S výmenou nesúhlasím, čo mám urobiť?
Je táto výmena platobnej karty spoplatnená?
V liste mi píšete, že mi pošlete SMS. Nie som si istý/á, či máte moje aktuálne telefónne číslo.
V e-maile mi píšete, že mi kartu zašlete na kontaktnú adresu. Nie som si istý/á, ktorá to je alebo či máte moju aktuálnu kontaktnú adresu.
Novú kartu som nedostal/a, čo mám robiť?
Nedostal/a som nový PIN kód, čo mám robiť?
Nestihol/hla som si zásielku s kartou prevziať, čo mám robiť?
Som dlohodobo v zahraničí, akým spôsobom dostanem kartu/PIN kód?
Ako si môžem aktivovať kartu?
Aký čas mám na aktivovanie novej karty?
Musím si na novej karte nechať nastaviť rovnaké limity, aké mám teraz na svojej súčasnej karte?
Uvidím vo svojom Online Bankingu/Smart Bankingu transakčnú históriu karty, ktorú mi chcete vymeniť?
Budem môcť používať novú kartu s pôvodným PIN kódom?
Musím starú kartu vrátiť? Čo s ňou mám urobiť?
K svojmu účtu mám vydanú kartu pre ďalšiu osobu, budete vymieňať aj túto kartu?
Budem mať nejaké obmedzenia pri platbe kartou Visa oproti platbe kartou Mastercard v Slovenskej republike alebo v zahraničí?
Moja karta nemá podpisový prúžok, je to v poriadku? Čo keď obchodník bude vyžadovať podpis?

Mám ďalšie otázky, kde nájdem odpovede?
Ak ste nenašli odpovede na svoje otázky, zavolajte na našu Infolinku +421 2 6920 2090 , prípadne sa obráťte na svojho osobného bankára. Radi vám pomôžeme.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo