Zostať v kontakte
znamená byť informovaný.

Buďte s nami v kontakte!
Môžete nám zavolať, napísať, četovať s nami alebo nám jednoducho nahrať odkaz..
Tešíme sa na vás!
Infolinka
7:00-22:00 – denne vrátane víkendov a sviatkov
+421 2 6920 2090
Radi odpovieme na vaše otázky týkajúce sa našich produktov a služieb, vykonáme ich individuálne nastavenie a v prípade straty vám zablokujeme kartu.
Linka na blokovanie kariet
24/7 – NON STOP
+421 2 6828 5777
Linka na nahlásenie stratených a odcudzených platobných kariet. Túto linku používajte primárne v čase, kedy nie je dostupná linka zákazníckeho centra.
Centrála banky – ústredňa
9:00-17:00 – v pracovných dňoch
+421 2 4950 1111
Potrebujete zistiť telefónne číslo alebo prepojiť na konkrétnu osobu? Nájdeme pre vás ten správny kontakt..
Všetky používané linky sú spoplatnené podľa tarifu volajúceho pri volaní na pevnú linku.
Hovory na linke zákazníckeho centra sú z dôvodu skvalitňovania služieb monitorované a uchovávané.
Za náš klientsky servis a poradenstvo vám neúčtujeme žiadne poplatky.
Ste naším klientom?
Bezpečnosť je pre nás na prvom mieste. Aby ju bolo možné maximálne zaručiť, spoločne so svojou otázkou majte pred kontaktovaním zákazníckej linky pripravené aj údaje na jednoznačné overenie vašej totožnosti. Ideálne potom „heslo na telefonickú komunikáciu“, ktoré nájdete v zmluvných dokumentoch. Nezabudnite si tiež na hlasovom automate vybrať správnu produktovú oblasť. Pomôže nám to urýchliť nájdenie odpovedí na vaše otázky.
Najlepšie časy na kontaktovanie Infolinky
Ideálne časy na spojenie s operátorom sa môžu počas jednotlivých dní v závislosti od neočakávaných situácií. V prípade vyťaženej linky využite službu hlasového automatu Call me back. Zavoláme vám naspäť!
Služba Call me back
V prípade vyťaženej linky u nás nemusíte čakať v rade. Hlasový automat vám v takom prípade ponúkne službu Call me back. V prípade vyťaženej linky u nás nemusíte čakať v rade. Hlasový automat vám v takom prípade ponúkne službu Call me back je zadarmo.
Telefónne čísla pri oslovení klientov
Na volanie ohľadom špeciálnych kampaní a oslovenie klientov z kategórie telemarketingu, upozornení, servisných požiadaviek alebo interných prieskumov banky možno použiť iné než vyššie uvedené telefónne čísla. Tieto čísla sa budú meniť v závislosti od možností a využitia poskytovateľa telekomunikačných služieb. Pri spätnom volaní na zmeškaný hovor vás hlasovo upozorníme a potvrdíme vám, že išlo o kontakt z UniCredit Bank. Záleží nám na tom, aby ste vedeli, kto vám volal.
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Centrála banky v Slovenskej republice
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky
so sídlom
Šancová 1/A, Bratislava
PSČ 813 33
zapísaná v OR Okresného súdu Bratislava I, oddiel: PO, vložka číslo: 2310/B
DÔLEŽITÉ BANKOVÉ ÚDAJE
SWIFT (BIC): UNCR SK BX
Kód banky: 1111
IČO: 47 251 336
DIČ DPH: SK4020423671
DIČ: 4020423671
IBAN – kalkulátor NBS
E-mail: info@unicreditgroup.sk