Zostať v kontakte

znamená byť informovaný.

Buďte s nami v kontakte!

Môžete nám zavolať, napísať, četovať s nami alebo nám jednoducho nahrať odkaz..

Tešíme sa na vás!

 


Infolinka 

7:00-22:00 – denne vrátane víkendov a sviatkov

+421 2 6920 2090

Radi odpovieme na vaše otázky týkajúce sa našich produktov a služieb, vykonáme ich individuálne nastavenie a v prípade straty vám zablokujeme kartu.
 


Linka na blokovanie kariet

24/7 – NON STOP

+421 2 6828 5777

Linka na nahlásenie stratených a odcudzených platobných kariet. Túto linku používajte primárne v  čase, kedy nie je dostupná linka zákazníckeho centra.
 


Centrála banky – ústredňa

9:00-17:00 – v pracovných dňoch

+421 2 4950 1111

Potrebujete zistiť telefónne číslo alebo prepojiť na konkrétnu osobu? Nájdeme pre vás ten správny kontakt..

 

Všetky používané linky sú spoplatnené podľa tarifu volajúceho pri volaní na pevnú linku.

Hovory na linke zákazníckeho centra sú z dôvodu skvalitňovania služieb monitorované a uchovávané.

Za náš klientsky servis a poradenstvo vám neúčtujeme žiadne poplatky.

 
Ste naším klientom?

Ste naším klientom?

Bezpečnosť je pre nás na prvom mieste. Aby ju bolo možné maximálne zaručiť, spoločne so svojou otázkou majte pred kontaktovaním zákazníckej linky pripravené aj údaje na jednoznačné overenie vašej totožnosti. Ideálne potom „heslo na telefonickú komunikáciu“, ktoré nájdete v zmluvných dokumentoch. Nezabudnite si tiež na hlasovom automate vybrať správnu produktovú oblasť. Pomôže nám to urýchliť nájdenie odpovedí na vaše otázky.



Nejlepší časy pro kontaktování zákaznického centra

Najlepšie časy na kontaktovanie Infolinky

Nejlepší časy pro volání

Ideálne časy na spojenie s operátorom sa môžu počas jednotlivých dní v závislosti od neočakávaných situácií. V prípade vyťaženej linky využite službu hlasového automatu Call me back. Zavoláme vám naspäť!


 
Služba Call me back

Služba Call me back

V prípade vyťaženej linky u nás nemusíte čakať v rade. Hlasový automat vám v takom prípade ponúkne službu Call me back. V prípade vyťaženej linky u nás nemusíte čakať v rade. Hlasový automat vám v takom prípade ponúkne službu Call me back je zadarmo.



Telefonní čísla při oslovení klientů

Telefónne čísla pri oslovení klientov

Na volanie ohľadom špeciálnych kampaní a oslovenie klientov z kategórie telemarketingu, upozornení, servisných požiadaviek alebo interných prieskumov banky možno použiť iné než vyššie uvedené telefónne čísla. Tieto čísla sa budú meniť v závislosti od možností a využitia poskytovateľa telekomunikačných služieb. Pri spätnom volaní na zmeškaný hovor vás hlasovo upozorníme a potvrdíme vám, že išlo o kontakt z UniCredit Bank. Záleží nám na tom, aby ste vedeli, kto vám volal.

 

NAPÍŠTE NÁM


Kontaktní formulář

Odpovieme na vaše otázky týkajúce sa produktov.

Hlavní schránka banky

Hlavná schránka banky.

Reklamace

Naším úsilím je nájsť pre vás riešenie.

 

ĎALŠIE INFORMÁCIE


Centrála banky v Slovenskej republice

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky 

so sídlom

Šancová 1/A, Bratislava

PSČ 813 33

zapísaná v OR Okresného súdu Bratislava I, oddiel: PO, vložka číslo: 2310/B

 

DÔLEŽITÉ BANKOVÉ ÚDAJE

SWIFT (BIC): UNCR SK BX

Kód banky: 1111

IČO: 47 251 336

DIČ DPH: SK4020423671

DIČ: 4020423671

IBAN – kalkulátor NBS

E-mail: info@unicreditgroup.sk

KDE NÁS NÁJDETE

Kliknite na mapu a vyberte si najbližšiu pobočku.


 

Kde nás najdete

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo