Kde nájdem SMART KĽÚČ?
Smart Kľúč nájdete na úvodnej prihlasovacej obrazovke nad tlačidlom „PRIHLÁSIŤ“.
Už využívam internetové bankovníctvo Online Banking od UniCredit Bank. Môžem obe služby využívať súčasne?
Áno, navyše v Smart Bankingu môžete využívať na opakované platby šablóny uložené v Online Bankingu a naopak. Smart Banking tak rozširuje vaše možnosti rýchlo a pohodlne ovládať svoje účty naozaj vždy a všade.
Mám viac účtov, môžem ich ovládať prostredníctvom jednej aplikácie?
Áno, Smart Banking ponúka prehľad o všetkých vašich účtoch vrátane úverových účtov a termínovaných vkladov.
Môžem službu využívať v zahraničí? Nie je to drahé?
Áno, Smart Banking máte k dispozícii aj v zahraničí, kde má váš mobilný telefón pripojenie na internet a dátový roaming. Na výhodné pripojenie je možné využiť tiež bezplatné verejné wi-fi zóny, ktoré v súčasnosti nájdete vo všetkých veľkých mestách sveta alebo letiskách, železničných staniciach a pod. Ušetríte tak za poplatky u svojho operátora.
Čo sa stane, keď budem Smart Banking využívať a potom si kúpim nový telefón? Budem môcť vo využívaní služby pokračovať?
Keď budete opäť využívať prístroj s možnosťou prístupu na internet, aplikáciu vám doň bezplatne aktivujeme – stačí zavolať na Infolinku UniCredit Bank +421 2 6920 2090 alebo požiadať o aktiváciu v Online Bankingu.
Môžete si tiež aplikáciu aktivovať sami pomocou hesla na komunikáciu s bankou.
Čo mám robiť, keď si zmením mobilné telefónne číslo?
Smart Banking je nezávislý od mobilného operátora, a preto vám bude fungovať aj s novým telefónnym číslom (novou SIM kartou). Odporúčame však o tejto zmene informovať banku pre prípad budúcej aktualizácie aplikácie, ktorá sa robí formou SMS zaslanej na mobilné číslo uvedené pri prvotnej aktivácii.
Je využívanie Smart Bankingu bezpečné?
Áno, Smart Banking využíva najmodernejší spôsob zabezpečenia v podobe vstavaného bezpečnostného kľúča (tokenu). Ten v každom časovom okamihu generuje jedinečný časovo obmedzený bezpečnostný kód, ktorý chráni prihlásenie do aplikácie aj odosielanie transakcií do banky.
Čo sa stane, keď mi niekto ukradne mobil alebo ho stratím?
V tejto nepríjemnej situácii sú vaše dáta aj financie v bezpečí – vďaka bezpečnostnému kľúču (tokenu) vstavanému priamo v aplikácii nemá bez vášho PIN kódu k vašim financiám a účtu nikto cudzí prístup. Aplikáciu je možné následne bezplatne aktivovať aj do vášho nového prístroja. Bezpečnosť je vždy plne zaručená.
Čo sa stane, keď zabudnem vypnúť Smart Banking?
Z bezpečnostných dôvodov sa aplikácia sama po 3 minútach automaticky vypne.
Zabudol som PIN kód alebo mám nový mobilný telefón, ako si mám Smart Banking znovu aktivovať?
Najjednoduchšie bude Smart Banking aktivovať pomocou hesla na komunikáciu s bankou. Po otvorení Smart Bankingu kliknite na tlačidlo Aktivovať a vyberte si možnosť „Aktivovať pomocou hesla“. Na ďalšej obrazovke vyplňte Užívateľské číslo a heslo na komunikáciu s bankou. Ďalej vyplňte štyri číslice svojho telefónneho čísla. V poslednom kroku si zvoľte nový PIN kód na prihlásenie a podpis platieb.
S aktiváciou Smart Bankingu vám radi pomôžeme na Infolinke +421 2 6920 2090 alebo v niektorej z našich pobočiek.